Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza wellness služeb ve vybraném lázeňském zařízení
DAŇOVÁ, Veronika
Historie Lázní Bechyně s.r.o. sahá do 18. století, kdy byly v Bechyni roku 1728 objeveny minerální prameny. Od roku 1992 fungují lázně jako nestátní zdravotnické zařízení. Hlavním přírodním léčivým zdrojem bechyňských lázní je slatina, dovážená z nedalekých Komárovských blat. Léčí se zde nemoci jako revmatická artritis, Bechtěrevova choroba, koxartróza a ostatní artrózy, metabolická onemocnění s postižením kloubů, bolestivé syndromy šlach a svalů, předoperační a pooperační stavy, osteoporóza a další. Nabídka wellness služeb v Lázních Bechyně s.r.o. je tvořena 11 balíčky, složených z různých procedur a základních služeb cestovního ruchu. Cílem diplomové práce je analýza wellness služeb, které Lázně Bechyně s.r.o. nabízí. Na základě zjištění jsou definovány nedostatky. Aby mohly být nedostatky definovány, bylo provedeno terénní šetření, osobní rozhovory a studium odborných materiálů. V závěru diplomové práce jsou navržena opatření, která by měla vést ke zlepšení úrovně wellness služeb v Lázních Bechyně s.r.o. Dále je navržen balíček služeb.
Návrh destinační karty pro destinaci Toulava
Drábová, Martina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaníček, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem destinační karty pro region Toulava, ležící částečně na území Středočeského a Jihočeského kraje. Metodologická část pojednává o teorii destinačního managementu a marketingu. Destinační karty jsou druhem balíčku služeb, proto je v první části práce kladen důraz především na vysvětlení tohoto pojmu. Dále jsou rozebrány principy destinačních karet a uvedeny jak úspěšné, tak neúspěšné příklady z praxe. V praktické části práce je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí destinace. Následně je uveden samotný návrh podoby destinační karty, vyplývající ze závěrů uvedených v předchozích kapitolách.
Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví
HLINKOVÁ, Iva
V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším hudebním festivalům v ČR. Akce tak každoročně láká do regionu turisty z celé České republiky (okrajově i ze Slovenska) a má proto pro něj nemalý význam. Pořádání eventu se odráží v cestovním ruchu destinace a skrývá další potenciál pro jeho rozvoj. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající a nalézt potenciální přínosy eventu pro destinaci a v návaznosti na ně sestavit návrh balíčku služeb jako produktu destinace, v rámci kterého se festival stane součástí širšího produktu cestovního ruchu. Řešena je také spolupráce organizátora festivalu s místem konání festivalu - městysem Kácov při pořádání eventu. Práce tedy zkoumá hlavní dopady eventu na destinaci a v syntetické části naznačuje další možné cesty spolupráce organizátora akce s místními subjekty působícími v oblasti cestovního ruchu, které poskytnou výhodu návštěvníkovi festivalu a na druhé straně budou přínosem pro destinaci. Stěžejní částí práce, pro kterou byla vyčleněna samostatná kapitola, je návrh balíčku služeb v Posázaví, jehož je festival součástí. Ten byl měl návštěvníky festivalu seznámit s regionem a jeho atraktivitami a současně je přimět, aby byl jejich pobyt v destinaci co nejdelší, pro region ekonomicky přínosný a aby se do něj i opakovaně vraceli. Současně s návrhem produktu je předložen i způsob jeho uvedení na trh. Práce si dále klade za cíl nalézt způsoby rozvoje samotného eventu. Pro tento účel byla akce podrobena analýze z hlediska nabídky i poptávky. Podkladem pro analýzu ze strany poptávky bylo dotazníkové šetření.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Vodňansku
LACINOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím analýzy zjistit předpoklady rozvoje cestovního ruchu na Vodňansku. Vedlejším cílem je provést zhodnocení cestovního ruchu ve zvoleném regionu. Na základě zjištěného stavu navrhnout vhodná opatření ke zlepšení, včetně přípravy nového produktového balíčku.
Analýza služeb cestovního ruchu na Prachaticku
CEPÁKOVÁ, Viola
Cílem práce bylo vymezit zkoumanou destinaci cestovního ruchu Prachaticko, provést analýzu služeb cestovního ruchu, provést a vyhodnotit terénní šetření, navrhnout marketingovou koncepci a sestavit marketingový mix. Formou dotazníků a osobního průzkumu byl zjištěn profil návštěvníka této destinace. Z tohoto vyhodnocení byl navržen produkt {\clqq}Historická krajina Prachaticka`` se zaměřením na poznávání přírodních, kulturních, historických památek a na cykloturistiku. Balíček služeb pro tento produkt obsahuje ubytovací služby, stravování a ceny vstupného na kulturní akce a historické památky.
Využití outdoorových aktivit při tvorbě produktů v cestovním ruchu
SVITÁKOVÁ, Karolína
Hlavním cílem práce bylo navrhnout nové produktové balíčky outdoorových sportů v turistickém regionu Šumava. Vedlejšími cíli pak bylo provést analýzu outdoorových sportů a jejich materiálně-technické základny v tomto regionu, zjistit potenciál možností rozvoje nových forem cestovního ruchu a navrhnout optimální skladbu všech aktivit v letní i zimní turistické sezoně. Na základě zjištěných informací, provedených analýz a výsledcích dotazníkového šetření byly navrhnuty 3 produktové balíčky. Tyto balíčky jsou určeny k prodeji cestovní kanceláří či agenturou. Jejich cena je zkalkulována na úrovni nákupu zprostředkovatele.
Analýza služeb cestovního ruchu na Táborsku
JORDÁNKOVÁ, Simona
V bakalářské práci byla provedena analýza prostředí a služeb cestovního ruchu v destinaci Tábor a okolí. Realizace a vyhodnocení terénního šetření. Byla navrhnuta opatření ke zlepšení situace a závěrečně sestaven marketingový mix. Destinace cestovního ruchu disponuje bohatým potenciálem, který může být využit v cestovním ruchu. Na základě dotazníkového šetření byla zjištěna především spokojenost návštěvníků s poskytovanými službami, úroveň rozvoje cestovního ruchu v destinaci, účel cesty, délka pobytu. Závěrečným krokem bylo sestavení návrhu produktového balíčku a současně sestaven marketingový mix oslovující věkovou kategorii 50+.
Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
TERČOVÁ, Veronika
Průzkum produktů TIC a popis jeho dosavadních činností. Nové návrhy na zlepšení a zeefektivnění chodu TIC.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.